Wednesday, February 8, 2012

Renang?

assalamualaikum dan salam sejahtera kpd kanak2 yg suke berenang sekalian..XD

renang? asal tetibe dok ckp pasal renang ni? hmm..camni..ade member aku ajak ambik ko-k renang..tak nak aku..wuu..malu3..walaupun ade baju renang muslimah..err..aku setuju dgn pendapat Mr K pasal baju renang muslimah..there's no such thing as baju renang muslimah..tgk la gambarnye..still ketat..nmpk kot bentuk badan..wuu..

bukan bermaksud tak boleh berenang kat tempat awam..tgk la keadaannye..kalo korang namenye perempuan dan pergi ke tempat yg takde lelaki, boleh je mandi..seronok kot mandi mande kat pantai..air terjun..tapi kalo dah name ambik ko-k renang, sure2 kene berenang depan orang..ohh tidak..aku tak nak..

aku fobia sikit nak buat bende2 yg tak biase aku buat kat tempat umum ni..kalo dah lencun, mesti nampak bende2 yg tak sepatutnye..pakai baju longgar pun, bile basah, melekat gak kat badan..huu..bende ni mengingatkan aku kat suatu peristiwe yg aku sendiri alami..

ape yg aku nak tekankan kat sini, mungkin pade korang takde mate yg akan memandang korang..takkan ade mate yg memandang ape yg korang buat selain Allah..tp sebenarnye ade..korang mungkin tak tahu..korang mungkin tak perasan..

dalam situasi renang tu, bile dah berenang seronok2, lelaki pandang, tahu marah..sape suruh korang buat ape yg buat org pandang korang kan? ish2..beringat2 ye kawan..ini pun peringatan utk sy jugak..peace no war :)

jagelah diri anda..terutamenye bg perempuan..kesian kat suami korang..wuu~

sekian..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...