Monday, January 30, 2012

Bile saya sedih dan kecewa..

bila saya sedih dan kecewa..
saya  ingat Allah..
saya bersyukur kerana walaupun
dugaan ini nampaknya berat,
tapi Allah takkan menguji saya dengan
sesuatu yang saya tak mampu hadapi..

bila saya sedih dan kecewa..
saya akan menangis..
menangis semahu mahunya..
kadang2 sampai terbawa dalam tidur..
bangun pagi bengkak je mata..
takpelah..janji saya lega..

bila saya sedih dan kecewa..
saya akan dengar lagu2 rancak..
dalam hp saya pun mmg stok lagu rancak je..
sebab saya selalu sedih..
konon2 untuk kembalikan mood saya..
kadang2 berkesan..
kadang2 tidak..

bila saya sedih dan kecewa..
tak semua orang akan perasan..
kecuali mereka yg rapat dengan saya..
dan tahu saya macam mana..
orang lain mungkin akan lihat saya seorang yang ceria..
tapi dalam hati sesungguhnya..
hanya Allah yang tahu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...