Tuesday, July 3, 2012

Kerjaya sebagai ajk Ranking Beradu

assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kpd semue pembace yg tgh kebosanan sekalian..~

harini aku nak kongsi jawatan aku kat SAMURA dulu *ececey cam jawatan besar je* :::
AJK RANKING BERADU..kau hade? lol

misi ranking beradu :::: memastikan sifar tiklas (tidur dalam kelas)

ranking beradu 2008
kelayakan yg diperlukan utk menjadi seorang ajk::
1) tidak tidur dalam kelas
2) sentiase peka dengan keadaan sekeliling, spy sape yg selalu tidur
3) rajin mencatat..lol
4) tidak pilih kasih terhadap rakan sendiri (bersikap kejam)

aku jadi ajk ni selame 2 thn bersame siti naqiah..hehe..

penilaian markah:
1) merit/markah akan diberikan mengikut guru/subjek
2) markah diberikan sekiranye guru menegur pelajar tertidur..mase ni ajk akan cepat je mencatat sape yg terkene..hehe :p

yg aku ingat, sekali kene tegur, 10 markah akan diberikan..tu belum darab dengan pemberat..

jadi, kalo contoh pemberat subjek addmath adelah 4, markah yg akan dorg dapat jike cikgu addmath tegur yelah 10X4=40..

pelajar yg dapat markah paling banyak akan menang..markah paling banyak akan dapat jawatan maharaja n maharani diikuti pemangku dll..kenapa? sebab kami ialah 'the Royal Family of Gigih'..hee ~ tengokle gambar kat atas tu..aku yg buat,,hehe :p sila klik untuk tumbesaran..

bende ni nampak bodoh? kami sekolah asrama..bende ni merapatkan hubungan kiteorang..betulkan budak2 4&5 gigih sekalian?

yg aku ingat, cikgu razali (add math) n cikgu hasan (bm) suke tgk ranking ni..nanti dorang gelak..hahahaha XD cikgu tarmizi (fizik) pun same -.-

btw, tahniah kpd semue yg pernah menang..aku rase satu kelas name penah ade dlm senarai..haha :p

yg berlalu takkan berulang..rindu zaman ni :')

waktu berlalu seperti berlari
di antara waktu itu
ada cerita antara kita
saat tertawa
saat berduka
walaupun semua itu berlalu pergi
ingatlah
ia pernah abadi :)


kang aku tulis panjang2 nangis pulak..lol
sekian ^^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...