Saturday, December 17, 2011

Program Mesra Bertaut Kasih Abadi MPDS USM sidang 2011/2012

assalamualaikum dan salam sejahtera~



alhamdulillah..pada 11 disember 2011 yg lepas, selesai sudah satu projek mpds (majlis penghuni desasiswa saujana) bernama "program mesra bertaut kasih abadi" bertempat di rumah anak yatim nasyiatul aisyiyah,balik pulau,pulau pinang..aku memegang jawatan ajk penajaan dalam projek ni..

banyak pengalaman aku dapat..lagi2 bile aku kene deal dengan ICU (Pejabat Pembangunan Persekutuan Pulau Pinang)..Alhamdulillah dorang nak bagi penajaan rm1000 insyaAllah..lagi aku ade pengalaman cakap dalam kuliah fizik aku mintak sumbangan untuk anak2 yatim ni..serius..1st time aku buat semue keje ni..sebelum ni aku tak pernah mintak2 derme, sumbangan kat orang..agak2 lepas ni boleh ukur berape ketebalan muke aku sekarang berbanding dulu..HAHA (joking :p)
budak hensem ni buatkan kapal terbang kertas untuk aku :p
bile tengok keadaan dorang, aku sedar betapa beruntungnye aku kerane still ade ibu dan ayah yg menyayangi aku..kiteorang makan ramai2..tengok cerita 'alvin and the chipmunks'-tapi aku tertidur sebab aku demam sebenarnye pada hari kejadian..huhu..

bergambar sebelum balik
mane aku?

hmm..

smile :)

ye adik nak ape?

programnye macam ni
program berakhir pada waktu petang :)
sekian

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...