Friday, December 30, 2011

Goodbye 2011..hello 2012..

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembace.. :)

gambar hiasan :p
hmm..masa berlalu begitu pantas tanpa kite menyedarinye..diam2, 2011 sudah sampai ke penghujungnye..harini, aku akan berkongsi tentang beberape kenangan pada tahun 2011 yg aku alami..saje je..sebab aku pun tengah bosan bace buku ni..tibe2 tergerak utk menjenguk blog aku yg dah berhabuk ni..hehe..

JANUARI
aku kat matrik lg mse ni..semester 2..aku dah tak ingat sangat peristiwe menarik ape yg berlaku mase awal tahun ni..


FEBRUARI
pun takde ape2 sangat..ehh..UPS 2 matrik bile ekh? entah..lupe sudah aku..haha..


MAC
ohh..lecturer english aku suh aku masuk pertandingan menulis esei..tajuknye 'human capital development'..aku pun main tibai je..sekali dapat no 3..alhamdulillah..hehe..masuk pertandingan mencipta brochure mase minggu ICT..alhamdulillah..johan..hehe..
brochure ~
APRIL
annual dinner, jadi perompak kerusi..final exam matrik!! sem 1 alhamdulillah dpt 4 flat..sem 2? disebabkan aku berpisah dgn laptop aku, aku merantau ke bilik mila utk bermain game dan ke bilik fhatien utk tgk movie..sanggup tu pegi blok c utk main game..ish2..malam study group..wahh..rindu korang.. T_T dan ye..aku..mule..
last decay
MEI
18 mei 2011..tarikh keramat..result matrik diumumkan..alhamdulillah..misi aku berjaye dilaksanakan..due2 sem 4.00..hoho..ni semue berkat doa org sekeliling aku dok ckp 'kencang2'..haha..

JUN
result USM keluar..aku pening gile mase ni..pure physics kat USM or petroleum engineering kat UTM..alhamdulillah..lepas istiharah, USM di hatiku..hehe..aku dapat adik baru..aliff aqill pd 20 jun..abgnye, asyraaf affandi pd 14 jun 2009..
aliff aqill
JULAI
result ipta keluar..insyaallah..rezeki ade di mane2 selagi kite berusehe..

OGOS
10 ogos, MARA call aku tawarkan aku pegi new zealand kos pure fizik..aku reject..hoho..reunion 5 gigih samura! yeahh..da besar ye korang semue..hahaha..birthday aku..dan org yg pertame wish die..hehe..

SEPTEMBER
usm~usm~ saye datang ni..6 sept aku mendaftar di sini..hoho..susah gak nak menyesuaikan diri mule2..yela..da lame bersenang lenang kat rumah..hahaha..dapat roomate yg sekepale..terbaikk..
roomate sy
OKTOBER
hehe..ade satu peristiwe penting kat sini..tapi biarlah rahsie..lagi aku pegi mencerap anak bulan kat pusat falak sheikh tahir, balik pulau..excited gak 1st time pergi tempat2 mcmni..rase cam jumpe balik the other half of me..cewahh..hihi..jpa punye result keluar..alhamdulillah..
sebahagian ahli kelab astronomi usm
NOVEMBER
aku banyak beremosi bulan ni..asal entah..tibe2 cuak sebab tersedar final dah nak dekat kot..haha..peristiwe menarik..hmm..ade..oh ye..dan birthday die..aku busy update penajaan icu(jabatan pembangunan negeri pulau pinang) utk program rumah anak yatim..ajk penajaan kan..haha..

DISEMBER
program rumah anak yatim..seronok..presentation wus..pehh..teruk..penghujung tahun..wahh..study week tak buat pape..terbaikk..game..anime..haishh..entah ape jadi mase exam nnt..tapi asal aku tak cuak sgt ni..cuak nye datang sekejap, pastu hilang..teruk betul..hmm..lepas tu stress kot..mcm2 fikir..jd lebih beremosi berbanding bulan lepas..mintak maaf sgt2 kpd semue yg tersinggung dgn sy..hoho..bulan dpn balik..balikk..yeah2..
mpds usm sidang 2011/2012

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...