Saturday, December 3, 2011

WUS 101

assalamualaikum dan salam sejahtera~

hoho..apakah? WUS 101? kod rahsiakah? tettt..salah! itu adelah kod matepelajaran (kod jugak..haishh..) TERAS KEUSAHAWANAN..last time aku jual2 barang ni yelah mase aku form 5, kumpul dana untuk pergi lawatan kelab ke langkawi..haha..tapi mase 2 kiteorang jual makanan..utk WUS 101 ni, makanan dilarang keras..tapi kawan aku kat USM kesihatan tadi dieorang kate boleh je dieorang jual makanan..ini tidak adil! haha..

ni le antare bende2 yg kiteorang jual..

ahli kumpulan wafa creation

kad ni aku buat..tapi lupe nak bawak pade hari jualan..haha

comel tak gambar bear tu? wahaha

kad ni pun aku buat..gune teknik 'paper quilling'

antare barang jualan yg dipinjam dari kedai aksesori..




coursemate roomateku merangkap pelanggan pertame kad aku..hihi
overall, sebenarnye seronok gak jual2 ni..tapi part yg tak berape nak best mestilah bile rugi..wahaha..
sekian..
aku nak sambung wat tutorial fizik mekanik..
selamat tinggal semue.. :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...