Thursday, May 10, 2012

Pesta Pantun Antara Desasiswa (PADU) USM Sidang 2011/2012

Nasi lemak buah bidara,
Salam dihulur pembuka bicara.. :)

hehe..amboi2..berpantun sudah..yelah..nak post psl pantun ni..pade 4-6 mei 2012 yg lepas, telah berlangsung PADU bertempat di USM Kampus Kejuruteraan kat Nibong Tebal..dan seperti biase, aku menyibuk untuk mencuci mata berjalan2..kali ni aku ditugaskan sebagai juruaudit bagi pertandingan ni..seronok..skil aku menekan kalkulator semakin meningkat..lol XD

ni tag nama..tp takde name pun..tulis tugas je..

kunci bilik..kami menginap di Desasiswa Utama..luar kampus..lg jauh dr RST =_=

saya sebagai juruaudit berjaya..lol

tugas aku sebagai juruaudit:::
P1 : singgahsana 4 : desasiswa murni vs desasiswa lembaran
P2 :singgahsana 4 : desasiswa nurani vs desasiswa indah kembara
P3 :singgahsana 4 : desasiswa jaya vs desasiswa murni
P4 :singgahsana 2 :  desasiswa restu vs desasiswa tekun
*P ialah pusingan..4 kali aku jadi juruaudit tanpe henti pd 5 mei..hoho..dah le ade org ckp aku comel..lol..mase pusingan pertame, boleh pulak aku jumpe kembar si kito..naim namenye..dari desasiswa jaya..die pun jadi juruaudit cam aku..bukan kembar btul2..cume gaye dorg sebijik gile..muke pun lbh kurang..haha..

pemandangan desasiswa utama di waktu malam


sebelah kanan kelihatan pemantun dari desasiswa jaya

yg berdiri itu jurupantun, nisa

hakim dan penjaga masa..adakah dorang dah pakat nak pakai baju kuning-coklat?


ni pemantun desasiswa nurani

pemantun dari desasiswa indah kembara

pemantun dari desasiswa murni

pemantun dari desasiswa lembaran

perjalanan ke tempat pertandingan..aku yg nervous.. =_=
keputusan pertandingan..tahniah kpd RESTU!

aku terpakse balik awal sebab kecemasan..tumpang Dr Sharifah..jadi aku tak dapat tengok pusingan akhir..huhu..sedih2..

tahniah kpd pengarah projek PADU, sakirah n peserta yg mewakili desasiswa Saujana..takpe..tahun depan cube lagi k.. :))

sekian..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...