Sunday, April 29, 2012

Fiesta Kebudayaan Zapin (FEKAZ) 2012

assalamualaikum dan salam seni kepada semue..*sudah..seni pulak..*


28 april, hari sabtu malam telah diadakan fiesta kebudayaan zapin ni..tahun ni USM jadi tuan rumah..jadi aku pun dgn gumbirenye pergi bagi support..lagi2 sebab aku rindu nak menari zapin..last dulu mase kat samura dulu kot..lame dah aku tak menari..lol..

berjalan kaki ke DTSP..bas takde..lol
tiket masuk..siap dapat glow stick..
pasangan bahagie..

tengok ade bendera johor berkibar..hehe

tarian pembukaan oleh yayasan warisan johor


haa..yg kat belakang tu hasif..penari usm..

nyanyian muzik tradisional johor..sape ekh..lupe laa..

pasukan uitm shah alam

pasukan uthm kot..

x ingat..

pasukan usim..semua peserta lelaki..

x ingat jugak..

ni pasukan usm..

pasukan umt..aku suke baju dorang..warne gold..cantik..

pasukan ukm..semua peserta perempuan..
pasukan yg aku tak ingat 2 antara pasukan upm n utm..kang aku main bubuh je name masalah pulak..haha..dimenangi oleh uitm shah alam..mmg best dorg punye tarian..cantik je..seragam..

2 je kot aku nk cite..
sekian..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...