Wednesday, November 23, 2011

Mampukah aku bertahan?

aku tak boleh tidur :(

assalamualaikum dan selamat pukul 1:59 pagi waktu tempatan..arini 24 november..birthday adik aku yg form 5 tu la..thun ni aku tak dapat nak wish die sbb die kat asrama..hanya ku sampaikan doa..dan kiriman tulus ikhlas..bla..bla..bla..huhu..dan aku masih tak lelap lagi waktu ini..hurmm..

aku baru balik meeting ni sebenarnye..semenjak2 jadi exco ni..lebih hangat sibuk dari biase la kan..free time memang harapan la nak dapat..ade je bende nak buat..tapi..aku suke sibuk2 ni..insyaAllah aku boleh handle.. insyaAllah..hurmm..

ko ni addy..dari td asyik "hurmm..hurmm..hurmm.." ape masalah ko sebenarnye addy?


hurmm..(tgk tu..buat lg..) tadi aku dimarah sergah..aku sangat sensitif dan pandai berlakon..poyo je ayat ko, addy.. aku selalu berlagak seolah2 tiade ape yg berlaku..tapi sebenarnye..dalam..hati..hanye tuhan yang tahu..di hati ini..hanya tuhan yang tahu..di hati ini..ehem..aku suke sembunyikan ape yg aku rase..kekadang aku lebih sanggup makan hati sorang2 dari cerite kat orang lain..bukan aku tak percaye kat orang lain..tapi..

bile orang tanye aku ok ke tak, aku selalunye akan cakap aku ok je..sambil buat senyuman palsu..kadang2 aku mendapati bahawe cakap 'ok' lagi senang dari menerangkan kenape aku tak ok..sebab? bukan senang nak cari orang yang same pemikiran dan memahami kite..dalam hati meronte2 nak luahkan ape yg terbuku di hati..tapi mulut tak berupaye untuk mengucapkannye..fuhh addy..ayat tak boleh bla..


so ape point aku tulis post ni? hurmm..aku tak tahu nak cakap kat sape sekarang..aku menangis tak berhenti dari start bersemayam kat depan laptop ni..punce? mungkin aku serabut sangat kot..orang2 yg selalu dengar aku membebel sure2 da tidur sekarang..so..aku menulis jela kat sini kasi lege..kepade sesape yang membace post ni dan mendapati bende ni sangat membosankan dari biase, aku mintak maaf..ini terapi untuk hilangkan keserabutan aku..hurmm..

aku cube mengurangkan kebergantungan aku kat orang..sebab aku tahu orang2 yang paham dan terime aku seadenye bukannye boleh berade di samping aku setiap mase..aku cube handle masalah aku sorang2..aku reflek diri aku sendiri sorang2..aku menangis sorang2..cam sekarang ni..(roomate aku sedang enak dibuai mimpi indah..) aku biasenye takkan senang2 nak nangis depan orang..sebab aku pandai berlakon..tapi di saat korang ternampak air mate aku gugur di khalayak ramai, bukan di bilik, ketahuilah bahawe aku memang tak dapat nak tahan ape yang terbuku dalam hati aku..aku nak luahkan jugak..huhu..sape kate bapak gangster tak nangis? hahaha..

sekian dulu aku membebel buat kali ni..sebenarnye tadi aku nak wat lab report fizik..tp bile dah menangis lame ni kepale terus jadi pening..so..aku..tidur dulu la ye..selamat malam semue..have a good rest..

:')

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...