Tuesday, November 1, 2011

Awan yang mendung :(

salam sejahtera semua..huhu..minggu ni awan berarak mendung..sebenarnye dah lame dah..tibe2 aku tersedar..ape je aku buat selama ni..aku rase cam aku tak belajar pape pun ade..betullah cikgu aku cakap..

budak2 yg skor mase sekolah tak semestinye skor mase kat u nanti..

" saye tengok rekod kamu ni baik..exam besar kat sekolah semue kamu dapat A tegak..matrik dapat 4.00 flat..jangan kamu calarkan rekod kamu kat u nanti sudah.."

hoho..sentap aku bile teringat kate2 dari seorang cikgu ni..mane tak nye..aku rase..aku banyak membazirkan mase yg aku ade kat sini..perlahan- lahan aku rase semangat aku makin goyah..huhu..dengan melihat markah2 kuiz dan test yg boleh membuat aku sentap gile..huu..



tu la addy..main2 lg..orang lain berebut belajar..ko?
tu la addy..main2 lg..orang lain fokus mase kelas..ko?
tu la addy..main2 lg..orang lain skor..ko?


huwaaaa....mengape aku sebegini???
family termasuk sedare2 semue menaruh harapan kat aku..
aku takut aku akan hampekan mereka..
camne ni..huuu..



soklan: ape maksud kalo orang tu lukis gambar awan..lepastu ade petir pulak tu?
jawapan: org tu tgh stress gile!! hoho..

addy..ko kene bangkit..jangan biarkan ini menjatuhkan ko..jangan jatuh sekarang..jatuh lain kali..hohoho..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...