Wednesday, April 11, 2012

Falling In Love with University MPDS Sidang 2011/2012

assalamualaikum dan salam sejahtera kpd semue yg sudi membace post kali ini :)

ok..arini aku nak bercerite tentang projek yg baru sahaje berlangsung n selesai pd 7-8 April yg lepas, Alhamdulillah..projek yg diberi nama "Falling in Love with University"..hehe..apende yg falling2 pulak ni? ni 1st time Desasiswa Saujana (kolej kediaman aku) buat program cmni..kiteorang jemput budak2 sekolah form 4-5 utk dtg ke sini n perkenalkan suasane universiti pd dorang di samping pengisisan2 lain..hehe..pemantau projek ni, kak teh, pengarah projek ialah Nisa Chia, aku sbg timbalan pengarah projek, sakirah sbg bendahari n dibantu oleh 19 orang penolong exco portfolio akademik yg lain..terime kasih semue ^^

dan kisah pun bermula~

7 APRIL 2012
aku n sakirah dalam bas baru nak keluar usm ambik dorang..
kak teh: asal design nametag dorang lg cantik dari fasilitator punye?
aku: ohh..sy terdesign dorang punye lg cantik ekh =_= hahaha
wuu..penatnye berjalan..maaf ye adik2..kompleks RST ni berbukit bukau sikit..haha
ajk penajaan n ajk makanan
dari kiri : intan,noni,alia n pija
ajk tdf n protokol
dewan utama desasiswa
sebahagian peserta
Emcee program sepanjang 2 hari: gabungan mantap syifa n azirah
slot pertama : taklimat mengenai desasiswa Saujana oleh YDP MPDS 2011/2012
dari kiri : nisa, kak long, aku
kat muzium..nak tahu tak..ade gambar yg aku ambik kat sini kn..err..x payah ckp lah kot..aku ambik n then xboleh nk transfer dr hp ke lappy..aku ade terambik gmbr pape ke? ak da cube bnyk kali tp x blh jgk..*seram*
meronde kat area dewan kuliah
ceramah oleh ustaz dari Pusat Islam USM
ceramah practice makes perfect oleh aku..err -_-
8 APRIL 2012
aktiviti pagi di tasik fajar n tasik aman
fasilitator program :)
fasilitator n peserta program
ribuan terime kasih diucapkan kpd semue yg terlibat utk menjayakan program ini..Alhamdulillah.. ^^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...