Sunday, April 29, 2012

Sudah Menjadi Sejarah :)

assalamualaikum dan salam kencang buat semua :)

tengah bosan2 petang ni, tibe2 terbukak pulak sistem online markah (ICIS) yg mase kat samura tu dulu..ak pn print screen le sbg pembakar semangat..kalau dulu aku boleh, kenape sekarang tak boleh? go go addy! walaupun aku taw markah aku takdelah hebat mane, tapi aku nak share jugak kat sini..bak kate dr aidiahmad semalam, kalau kite sorok2 result kite, maksudnye kite dalam keadaan menafikan result kite tu..ak dah terime..dah berlaku pun kan..tak boleh ubah da..ia tetap da jadi sejarah :)

ni based on pointer
ni based on gred..hoho
pembakar semangat~ pembakar semangat~ ohh semangat, datanglah kepadaku..aku nak jadi addy yg dulu..hoho

sekian.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...